


MALA PEÇA
Imprevist Teatre
Marc Torrecillas
Núria Florensa
Alba Aluja, Núria Florensa, Rafaela Rivas i Roger Vidal
Teatre de text
Comèdia
Tres peces d’escacs -un peó, un cavaller i una reina- coincideixen al mig d’un taulell d’escacs i, sense deixar d’estar atents a la batalla que els envolta, miren d’arreglar el conflicte d’una manera menys sagnant i, alhora, satisfer els seus desittjos més secrets.

TEMPS D’ESPERA
Judit Saula
Judit Saula i Annabel Totusaus
Teatre
Tragicomèdia
Una dona fa temps que està aquí. Una altra dona acaba d’arribar. Comparteixen el mateix. Esperen. I mentre esperen, parlen. I mentre esperen, anhelen que les vinguin a buscar.

LA LLIGA DELS GILIPOLLES EXTRAORDINARIS
Companyia Low Cost
Ramon Pardina
Pep Garcia-Pascual
Raül Tortosa i Santi Monreal
Microteatre
Comèdia
Dos homes es troben d’amagat en un bar. A mesura que avanci la conversa, un dels dos descobrirà un secret: hi ha una lògia oculta que domina el món. No és ni el Club Bildelberg, ni l’Ibex-35, ni les multinacionals farmacèutiques. I tots dos estan disposats a fer el que sigui per formar-hi part.
· + INFO ·
27 de desembre – 18:00h
Entrada gratuïta amb reserva prèvia
(Tel. 930131916 – Centre Cívic)
AFORAMENT LIMITAT
· QUÈ ÉS EL TEST? ·
TEST és el Festival de la xarxa Testimoni Escènic obert a propostes de tots els llenguatges artístics (música, dansa, teatre, circ, titelles, màgia, clown, monòlegs, poesia, nous llenguatges…), de curta durada, per a espais reduïts i no convencionals, on la distància entre públic i artistes és mínima, fent argumentar l’experiència del públic i la intensitat de l’espectacle. Enguany, degut a la situació sanitària, es mantindran les distàncies de seguretat en tot moment.