


LA LLIGA DELS GILIPOLLES EXTRAORDINARIS
Companyia Low Cost
Ramon Pardina
Pep Garcia-Pascual
Raül Tortosa i Santi Monreal
Microteatre
Comèdia
Dos homes es troben d’amagat en un bar. A mesura que avanci la conversa, un dels dos descobrirà un secret: hi ha una lògia oculta que domina el món. No és ni el Club Bildelberg, ni l’Ibex-35, ni les multinacionals farmacèutiques. I tots dos estan disposats a fer el que sigui per formar-hi part.

LA VELLA EVASIÓ
Els Semis
Els Semis
Francesc Camins i Alba Aluja
Teatre
Comèdia romàntica
Capvespre a la residència.
La Lita i el Joan tramen alguna cosa per watsapp: una evasió en tota regla!

L’ÚLTIM TALL
Del Nord
Marc Torrecillas
Jessica Hernández i Rubén Lunares
Text dramàtic
Comèdia dramàtica
La Paula i l’Àlvar volen acomiadar-se d’en Roger, que els darrers mesos de la seva vida parlava només amb un tall de gall dindi envasat. I mentre miren de comprendre el motiu de la mort del seu amic, descobriran quelcom més que no s’esperaven i que, a més, potser no estan sols.
· + INFO ·
20 de desembre – 19:00h
Entrada: 5€
AFORAMENT LIMITAT
· QUÈ ÉS EL TEST? ·
TEST és el Festival de la xarxa Testimoni Escènic obert a propostes de tots els llenguatges artístics (música, dansa, teatre, circ, titelles, màgia, clown, monòlegs, poesia, nous llenguatges…), de curta durada, per a espais reduïts i no convencionals, on la distància entre públic i artistes és mínima, fent argumentar l’experiència del públic i la intensitat de l’espectacle. Enguany, degut a la situació sanitària, es mantindran les distàncies de seguretat en tot moment.