


CANTS DE DONA
E V O É H
Ariana Barrabés (bendir, pandero quadrat, daf i pandereta), Jesús Olivares (guitarra, laüt, arpa i baglama).
Música
World Music
Un viatge per tres cultures en veu de dona, i en diferents llengües com ara la Llenguadoc, sefardí, català, galaico portugués, àrab, llatí, etc. Entre peces, la cantant explicarà breus narracions per contextualitzar els temes.

I.A.I.A.
La Mariona
Mar Solà
Míriam Puntí
Maria Ballús i Mar Solà
Teatre de text
Comèdia
La fake-àvia està proliferant pel món sense cap mena de control ni aturador. Compra canelons preparats, menja peix congelat i posa podcasts en lloc d’explicar contes. T’has parat mai a pensar que potser som l’última generació que té la sort de conèixer les autèntiques àvies-àvies?

LA LLIGA DELS GILIPOLLES EXTRAORDINARIS
Companyia Low Cost
Ramon Pardina
Pep Garcia-Pascual
Raül Tortosa i Santi Monreal
Microteatre
Comèdia
Dos homes es troben d’amagat en un bar. A mesura que avanci la conversa, un dels dos descobrirà un secret: hi ha una lògia oculta que domina el món. No és ni el Club Bildelberg, ni l’Ibex-35, ni les multinacionals farmacèutiques. I tots dos estan disposats a fer el que sigui per formar-hi part.
· + INFO ·
23 de gener – 17:00h
Entrada gratuïta
AFORAMENT LIMITAT
· QUÈ ÉS EL TEST? ·
TEST és el Festival de la xarxa Testimoni Escènic obert a propostes de tots els llenguatges artístics (música, dansa, teatre, circ, titelles, màgia, clown, monòlegs, poesia, nous llenguatges…), de curta durada, per a espais reduïts i no convencionals, on la distància entre públic i artistes és mínima, fent argumentar l’experiència del públic i la intensitat de l’espectacle. Enguany, degut a la situació sanitària, es mantindran les distàncies de seguretat en tot moment.